Η ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!
Μια αξέχαστη εκπαιδευτική εκδρομή ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου, καθώς και της Α΄ και Β΄ Λυκείου, είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τη γνώση με την ψυχαγωγία, γνωρίζοντας σημαντικά ιστορικά σημεία!
Κατά την επίσκεψή τους στην πόλη του Μεσολογγίου και με αφορμή τη φετινή επέτειο των 200 χρόνων από την ιστορική "Ηρωική έξοδο", περιηγήθηκαν στον Κήπο των Ηρώων και είδαν από κοντά το εμβληματικό έργο του Ευγένιου Ντελακρουά "Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου", που φιλοξενείται στο Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο!