Η τριήμερη εκδρομή του Λυκείου μας μάς άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και τις πιο γλυκές αναμνήσεις, ενθουσιάζοντας μαθητές και καθηγητές!
Ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο και τον Αρχαιολογικό χώρο της Νικόπολης στην Πρέβεζα και απολαύσαμε το φαγητό και τη βόλτα μας στη γραφική Πάργα!