Σήμερα το σχολείο μας έδωσε το δικό του «παρών» στην Ελληνική PISA 2026! Μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου συμμετείχαν στις εθνικές διαγνωστικές εξετάσεις, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις τους στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά.
Τα παιδιά έδειξαν την κριτική τους σκέψη, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας κοινότητα. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και είμαστε περήφανοι για την προσπάθειά τους!