Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια αξιόλογη παρουσίαση από την υπεύθυνη του μαθητικού εθελοντισμού του οργανισμού "Χαμόγελο του παιδιού". Μας μίλησε για τη βοήθεια και τη συμβουλευτική που παρέχεται σε παιδιά που βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο, την υποστήριξη οικογενειών και τις εκπαιδευτικές και πολιτιστικές δράσεις του οργανισμού.
Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά με εύστοχες παρατηρήσεις και παρεμβάσεις. Μάλιστα, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη βιωματική, εθελοντική δράση στην οποία θα λάβουμε μέρος!