ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!
Πριν τις πασχαλινές διακοπές, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία φιλανθρωπικό παζάρι στο σχολείο μας!
Οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού με φαντασία, μεράκι και συνεργασία, δημιούργησαν μοναδικές χειροτεχνίες: πασχαλινές κάρτες, διακοσμητικά αντικείμενα, κοσμήματα και μικρά έργα τέχνης. Χάρη στη συμμετοχή και την ανταπόκριση όλων, συγκεντρώθηκε ένα αξιόλογο χρηματικό ποσό, το οποίο θα διατεθεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς, ενισχύοντας την αξία της προσφοράς και της αλληλεγγύης!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης δράσης!