Στην τριήμερη εκδρομή μας, η Λευκάδα μας υποδέχτηκε με ηλιόλουστο καιρό με πρώτη στάση στο κάστρο της. Τη βόλτα μας στην παλιά πόλη διαδέχτηκε η επίσκεψη στη Μονή Φανερωμένης με την κατανυκτική ατμόσφαιρα, την υπέροχη θέα και τον μικρό αλλά μοναδικό ζωολογικό κήπο! Την τελευταία μέρα φτάσαμε στο Νυδρί και περιηγηθήκαμε με τουριστικό σκάφος στα νησιά Σκορπιό, Μαδουρή και Μεγανήσι!
Επιστρέψαμε με χαρούμενη διάθεση, γεμάτοι όμορφες εμπειρίες και αξέχαστες αναμνήσεις!!!