«Σήμερα που γιορτάζεις
μανούλα μου γλυκιά,
σου φέρνω ένα δωράκι
και μια γλυκιά αγκαλιά!»
Τα πρωτάκια μας αλλά και οι μαθητές του Δημοτικού μας, δημιούργησαν όμορφες, πολύχρωμες κατασκευές για τη γιορτή της μητέρας!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

