Προνηπιακή Αγωγή
Νηπιαγωγείο
Δημοτικό
Γυμνάσιο
Λύκειο

Image
ΕΣΠΑ

Γ2 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ''ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ''

Η ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!!
Οι μαθητές της Γ2΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τον Ιερό ναό του Αγίου Βασιλείου στον Πειραιά.
Εκεί δώρισαν ένα χρηματικό ποσό για τις ανάγκες του συσσιτίου που διατηρεί ο ναός. Επιπρόσθετα, βοήθησαν στην παρασκευή του φαγητού και διένειμαν τα τρόφιμα στους άπορους συνανθρώπους μας.
Έτσι, βίωσαν με τον πιο όμορφο τρόπο τις αξίες της διακονίας, του εθελοντισμού και της προσφοράς!

Επιτυχόντες