Οι μαθητές της Γ1΄ και Γ2΄ Δημοτικού επισκέφτηκαν το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και παρακολούθησαν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα!
Μέσα από δραστηριότητες και την περιπλάνηση στην έκθεση του μουσείου, καθώς και μέσα από τη στοχευμένη παρατήρηση, ανακάλυψαν πως η σύγχρονη τέχνη εμπνέεται, αλλά και συνομιλεί με την τέχνη που αναπτύχθηκε χιλιάδες χρόνια πριν!