Οι φιλανθρωπικές δράσεις του σχολείου μας συνεχίζονται με αμείωτη ένταση!
Με τους μαθητές της Β1΄ Γυμνασίου επισκεφτήκαμε το σωματείο της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ). Ξεναγηθήκαμε στους χώρους και παρακολουθήσαμε μια διαδραστική παρουσίαση για τη δραστηριότητα του σωματείου. Συζητήσαμε τις έννοιες της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης, ενώ παράλληλα δωρίσαμε ένα χρηματικό ποσό για τις ανάγκες του ιδρύματος.