Οι μαθητές της Γ1' και Γ2΄ Δημοτικού, επισκέφτηκαν το καταφύγιο αδέσποτων ζώων του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας.
Μέσα από την επίσκεψή τους και τη δωρεά τους με πάνω από 100 κονσέρβες για τα ζωάκια, έμαθαν την αξία προσφοράς και τη σημαντικότητα της παροχής βοήθειας σε πλάσματα που βρίσκονται σε ανάγκη.
Αφού δημιούργησαν νέους φίλους, επέστρεψαν χαρούμενοι στο σχολείο τους!