Οι μαθητές της Δ΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού, επισκέφτηκαν τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο.
Ξεναγήθηκαν στον Παρθενώνα, στο Ερέχθειο και στα Προπύλαια και πληροφορήθηκαν για την ιστορία των μνημείων, την αρχιτεκτονική τους και τη λατρευτική τους αξία!
Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία και όλοι οι μαθητές μας το χάρηκαν πολύ!