ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
«ΚΛΕΙΤΑΡΧΟΣ & ΒΕΡΕΝΙΚΗ»
Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας που συμμετείχαν στον 7ο Διαγωνισμό Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη»!
Η συμμετοχή τους, η προσπάθεια και η αγάπη τους για τη γνώση αποτελούν από μόνες τους μια σημαντική επιτυχία. Διακρίθηκαν και πέτυχαν στον διαγωνισμό από την Ε'1 και Ε'2 Δημοτικού οι: Αθανασίου Ν., Βαλτσάνη Ε., Γραμματικοπούλου Α., Καμπανάκη Κ., Καράμαλη Μ., Μαντάγαρη Μ., Ντάντου Ο., Παπαδήμα Μ., Παπαδήμας Δ., Σπυράτος Γ., Τσαντύλας Γ. και από τη ΣΤ' Δημοτικού οι: Βουλγαροπούλου Α., Καραγιάννη Ε., Κώνστας Ν., Μανιατάκη Μ., Τσαπράζη Σ. και Φιλιππίδου Φ.
Τους ευχόμαστε να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο και να έχουν πάντα επιτυχίες στην πορεία τους!