Η ομάδα “Five Champions” της Ρομποτικής του σχολείου μας, συμμετείχε με ενθουσιασμό στο FIRST LEGO League Explore, το Φεστιβάλ Ρομποτικής που αφορά μαθητές Δημοτικού και έλαβε χώρα στο ΣΕΦ!
Τα παιδιά έζησαν μια μοναδική εμπειρία δημιουργίας, συνεργασίας και ανακάλυψης. Με φαντασία, ομαδικό πνεύμα και πολλή διάθεση για μάθηση, σχεδίασαν, κατασκεύασαν και παρουσίασαν το έργο τους, αναπτύσσοντας πολύτιμες δεξιότητες στην επιστήμη, την τεχνολογία και την επίλυση προβλημάτων.
Είμαστε περήφανοι για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία που έδειξαν όλα τα μέλη της ομάδας! Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη συμμετοχή τους και για το εξαιρετικό τους ταξίδι στον κόσμο της καινοτομίας και της Ρομποτικής!